Movie Review: Welcome to the Rileys

25. července 2013 v 11:27 | Posted by: Clove |  Recenzie
stewartlawrence

Asi pred mesiacom som vám sem dávala informáciu o hercovi Jamesovi Galfinovi, ktorý 19.júna zomrel. Tento herec si s Kristen zahral vo filme Welcome to the Riley. Už dlhšiu dobu som si chcela pozrieť tento film, no pri sťahovaní mi viac krát spadol, tak som to vzdala. Keď som sa dozvedela, že James zomrel, povedala som si, že by som si mala tento film pozrieť. Keď sa mi po neviem koľký krát podarilo sťiahnúť, hneď som si ho pozrela. Kedže som tiež plánovala túto rubriku Recenzie oprašiť, ako som písala a tiež ste si o nejakú recenziu žiadali, rozhodla som sa ju na tento film napísať.

Nuž, ako len začať ? Už predtým, ako som si tento film pozrela som tušila do čoho idem. Kristen si už párkrát zahrala tvrdší charakter, tak som bola zvedavá, ako bude vyzerať práve ako Mallory. Film ma naozaj príjemne prekvapil, naozaj ma okúzlil, aj keď to asi nie je to správne slovo na opis tohto filmu. Popravde, filmy tohto typu mám rada a tento patrí medzi tie najlepšie, aspoň podľa mňa. Nie všetci ľuďia to majú v živote jednoduché a je len na nich, ako si to zariadia. Buď budú bojovať, alebo sa vzdajú. Mallory, Kristenin charakter, je práve ten typ, ktorý bojoval. Musela sa o seba nejako postarať, aj keď si nevybrala zrovna tú ružovejšiu cestu. Do svojej práce sa tak pohltila, až sa stala práve tou rebelkou, zlým dievčaťom alebo jednoducho.... Nechcem použiť ten výraz, ktorý bol vo filme počuť takmer v každom druhom Mallorynom slove :D Celkovo musím povedať, že nemusím moc tieto papuľnaté postavy, sú takmer v každom druhom filme, ale na Kris mi to prišlo iné. Ešte keď si spomeniem, ako išla s tými rozkročenými nohami na podpätkoch po ceste taká nahnevaná :D Kristen tu predviedla naozaj skvelý výkon. Tí, čo hovoria, že nevie hrať by si mali tento film pozrieť.
Teraz k celkovému filmu. Veľmi ma zaujal, malo to dej, malo to príbeh. Hlavne postavy, okrem Mallory boli tiež zaujímavé, každý tu bol nejaký. Vo filme neboli žiadne špeciálne efekty ani podobne, takže neviem, čo by som k nemu napísala. Je to proste film zo života. Veľmi ma tiež zaujal koniec, podľa mňa to skončilo dobre. Očakávala som, že s nimi Mallory ostane, ale bolo to trošku inak. Každopádne som rada, že sa jej postava trošku zmenila k lepšiemu. Čo sa týka Jamesa, prišlo mi ľúto, keď som sa na ten film pozerala a spomenula som si, že on už vlastne nie je medzi nami. Videla som ho len v tomto filme, ale to mi stačilo na posúdenie toho, že je to skvelý herec a je ho škoda.

Celkové hodnotenie: 9/10

gpoy

Komentáře

1 dixie. dixie. | Web | 25. července 2013 v 12:43 | Reagovat

Na just-dobrev se už asi nevrátím, nevím, blogů o Nině je strašně moc a nebaví mě prostě přidávat něco, co každý už ví, takže budu na miss-roden. Jestli chceš můžeme být affs tam? :)

2 Ellie ►kunis-mila.blog.cz/Affs ♥ Ellie ►kunis-mila.blog.cz/Affs ♥ | Web | 25. července 2013 v 12:47 | Reagovat

Recenci si číst nebudu, protože mám v plánu se na film podívat :) .. Ale hodnocení 9/10 je dost dobré tak se na film těšim :))

3 Šimon Šimon | E-mail | Web | 25. července 2013 v 15:08 | Reagovat

už sa na ten film veľmi teším :) a ešte keď má takú dobrú recenziu :)

4 Silver Silver | E-mail | Web | 25. července 2013 v 15:46 | Reagovat

Jó, konečně nějaká recenze.)! prvně ti musím pochválit výběr animací, jsou fakt dobré a víc mě nalákaly si film stáhnout. O tomhle snímku jsem už kdesi četla ještě, než vyšel, ale v té době jsem se o Kris nějak extra nezajímala, takže jsem to jen přelétla očima, ale teď, když se tak na to dívám, asi to bude ono.
Určitě bych chtěla vidět Kris v nějakém filmu, kde může předvést celou škálu emocí.).

5 Katie* Katie* | Web | 25. července 2013 v 15:51 | Reagovat

Tenhle film patří mezi mé oblíbené právě z těch důvodů, které jsi jmenovala. Souhlasím s tím, že ti, co říkají, že neumí hrát, by se měli na tenhle film - a i na další - sakra podívat. Vůbec si nedovedu představit, že by Kristen v tomhle filmu nehrála. Svou roli ztvárnila naprosto skvěle!

6 Ajjinka Ajjinka | Web | 25. července 2013 v 16:39 | Reagovat

WTTR je jedním z mých nejoblíbenějších filmů vůbec. Docela si libuju v nezávislých filmech a dramatech celkově, takže když film vyšel ven, musela jsem si ho pustit, i kdyby trakaře padaly :D Kristen ve filmu předvedla skvělý výkon, stejně jako ostatní herci, což se samozřejmě podepsalo na kvalitě filmu :) Navíc mám hrozně ráda Jakea Scotta a jeho filmy, je mi hrozně sympatický! :))

7 Joann | iheart-fanning.blog.cz Joann | iheart-fanning.blog.cz | Web | 25. července 2013 v 17:32 | Reagovat

Ten film jsem neviděla, ale podle toho co píšeš si ho určitě pustím co nejdřív. jdu si ho hned zkusit stáhnout, snad jestli ot půjde tak už dneska si to pustím :) Sice jsem honeviděla, ale podle animek a co píšeš myslím že to je jeden z těch filmů co miluju :)

8 MSQ | ©masquerade MSQ | ©masquerade | Web | 25. července 2013 v 17:55 | Reagovat

Tento film som nevidela, no vďaka tvojej recenzií som zvážila že si ho nakoniec pozriem, ďakujem. :)

9 Eve // HQ-Hart-of-Dixie Eve // HQ-Hart-of-Dixie | Web | 25. července 2013 v 18:14 | Reagovat

ten film jsem bohužel neviděla ale podle toho jak ho hodnotíš, vypadáá to dobře asi se na něj podívám..jinak, skvělé animace :)

10 Mona Mona | E-mail | Web | 25. července 2013 v 18:53 | Reagovat

Ahoj! Na mém blogu se koná soutěž,tak budu moc ráda,když se zůčastníš :) Více info tady:

Děkuju a promin za zkopírovanou zprávu :)

11 Angelique Angelique | Web | 25. července 2013 v 19:31 | Reagovat

ten film jsem neviděla, ale možná se na něj kouknu a krásné animky :)

12 Angie.→aff♥ Angie.→aff♥ | Web | 26. července 2013 v 1:02 | Reagovat

Welcome to the Rileys zbožňuju, takže jsem nesmírně ráda, že ses odhodlala k tomu, že si ho stáhneš, a že ti to tvůj internet po takové době konečně dovolil. WTTR patří mezi mé tři nejoblíbenější filmy s Kristen. I proto, že mám tenhle typ filmů hrozně ráda. Dramata, ze života, na ta koukám nejčastěji, většinou to bývají ty nejlepší filmy. Ačkoliv mám ráda Marvelovky a Sci-fi, miluju je... tak dramata jsou vážně můj nejoblíbenější žánr, člověk nemůže pořád jen koukat na veselé, pozitivní filmy nebo na nereálné fantasy či sci-fi, občas by se měl kouknout na něco ze života, může se poučit a hlavně jsou to většinou příběhy skutečných lidí, nemusí to být podle nich, ale může se to dít, zrovna teď a člověk si díky nim uvědomuje, že život je všelijaký a každý se s ním musí nějak poprat. Kristen byla jako Mallory úžasná, vážně mě uchvátila. Lidem, kteří říkají, že neumí hrát, bych nejradši vymáchala pusu mejdlem a donutila je kouknout se na tenhle film. Protože ten, kdo ho viděl, nic takovýho nemůže říct. Stejně tak je to i s The Cake Eaters.
"I'm nobody's little girl. It's too late for that shit..." Tahle scéna, a mnoho dalších, dokázala trhat za srdce. Alespoň mě teda. Ta scéna, ze které jsou ty poslední tři animace, patří k mým nejoblíbenějším :) Je pravda, že jsem si Kristen nedovedla moc představit v takovéhle roli, ale ukázala nám, že ona zkrátka dokáže všechno a je v tom dobrá! Ale tenhle film není jen o Kristen, ale o všech třech postavách, Jamese i Melissa byli skvělí, člověk jim věřil, co cítí, proč co dělají... Jamese je mi skutečně hrozně líto, je hrozné, že zemřel, byl to velmi talentovaný herec a podle všeho i skvělý chlap :(

13 Angie.→aff♥ Angie.→aff♥ | Web | 26. července 2013 v 1:03 | Reagovat

Asi je tam vlastně for this, ne for that... :D no to je jedno, je jedna ráno, snad mi tenhle kiks odpustíš:D Co jinak, jak se máš, co nového?